Monday 8 April 2013

Iloveyou :3 iloveyou :3 iloveyou :3

Hai ;) Assalamualaikum ;) Okay , hari ni aku happy. sebab? Hahaha. aku tak tahu kenapa arol sweet sangat dengan aku hari ni. Hari ni dia spend time dia dengan aku. Tak la spend time sangatt , tapi dia lebih panjangkan masa dia dengan aku , berbanding kawan dia. Then tadi 3 kali aku merajuk , 3 kali juga dia pujuk ;3 anyuyuyu. dia jarang pujuk aku. selalunya kalau aku merajuk , dia pun ikut merajuk juga. So , jawabnya pujuk diri sendiri la ;p huhu. Then tadi dia manja2 kat aku. awlolo ;3 comeyy sangat ;* And one more , tadi kami chat2. then dia merajuk , merajuk sekejap jerr. macam biasa la , bila orang dah merajuk , kita kena pujuk kan? apa tah lagi , kalau kita yang buat dia merajuk. huhai :3 lepas dia merajuk tuh , dia trus send macam ni "eee. hemuahhhh naa :* simpan di hati hny ni" ailul , why soo cute? iloveyou ~ today , yesterday and forever love <3 i hope you do the same ;* Thanks by , for always loving me <3

No comments:

Post a Comment