Friday 19 April 2013

Lebih baik sekarang dari dulu.

Hai hai hai ;) Lebih baik sekarang dari dulu ? tak faham ? okay2 , kitew explain k ? huhaii . Aku lebih suka arol yang aku kenal sekarang , daripada dulu ;) Bukan aku nak cakap aku tak suka arol dulu , aku suka tapi aku lebih suka yang sekarang. faham tak ? tak faham , buat2 faham laa k?

Arol dulu panas baran , buat salah sikit dia mesti marah. marah smpai 4 , 5 jam. tapi sekarang? buat salah sikit , dia memang marah tapi marah dia tak sampai pun 30 minit. huhu ;3 Arol dulu tak berapa nak manja. sekarang , dia manjaaaaaaaaa sangattttt. wuuu <3 Dia dulu pun tak suka memujuk. sekarang hampir setiap hari dia nak memujuk aku. well , aku kuat merajuk. biar pun hal kecik jaa , memang merajuk bro. tetap merajuk. Dia dulu lebih banyak spend time dia dengan kawan2 , now? dia lebih selesa spend time dia untuk aku.

He is my bestfriend <3 He is my crush <3 He is my boyfriend <3 He is my future husband <3 He my superman <3 He is my world <3 He is my everything <3 I do love him soo much <3

No comments:

Post a Comment