Tuesday 23 April 2013

Sedih pedih ;(

Haii eberibadi ;)

Aku sebenarnya tak tahu macam mana nak start karagan aku hari ni , tapi tangan aku gatal sangat nak meluah. Hmm. Hari tu arol ada kata , dia tak suka kalau kami gaduh2. tapi sekarang ni aku sendiri pun tak faham laa :/ hampir setiap hari bro , hampir setiap hari kami gaduh. setiap kali kami gaduh , mesti aku rasa macam ada something buruk akan jadi. even pun gaduh kecil , perasaan tu mesti aku timbul. tapi itu hanya perasaan , myb? hmm , aku harap itu hanya perasaan aku laa. aku sendiri pun binggung dengan relay aku sendiri. kadang2 hatil kecil aku akan timbul kan persoalan dalam diri aku ni , sebenarny arol masi sayang aku kaa? aku sendiri pun tak tahu laa. Aku nak juga tanya arol sendiri , tapi aku tak berani laa. takut dia rasa aku tak percaya dia.

Errr , dulu dan sekarang? yahh , aku akui memang banyak perubahan dalam diri dia. tapi semakin dia coba untuk berubah , semakin persoalan tu bermain2 dalam fikiran aku. Then kadang2 aku rasa macam ada something yang dia sembunyikan dari aku. tapi entah laa -,- bila aku tanya dia pasal benda2 ni semua , confirm dia marah aku atau pun dia sekadar merajuk. Please laa , aku 100% jujur dengan kau. kalau ada apa2 benda yang kua sembunyikan dari aku , just tell me. hurt me with the truth but , never comfort me with a lie. Aku sayang kau , problem aku semua aku share dekat kau. Tapi kau? Tak bro , tak. kau hanya akan share problem yang tidak menyakitkan hati aku. tapi kau berahsia. Aku tahu myb kau buat macam tu sebab tak nak sakitkan aku lagi , tapi aku akan lebih sakit kalau kau tipu aku.

aku bukan nak kata yang aku tak percaya kau , aku percaya sangat dengan kau. tapi cara kau bercerita dengan kawan kau lain , seolah2 ada rahsia yang kau sembunyikan dari aku. dan kau tak nak aku tau , mungkin sebab benda tu akan menyakitkan aku. aku memang suka niat kau , yang tak nak menyakitkan aku. tapi kau gunakan cara yang salah. kalau kau begini terus , ini akan lebih menyakitkan aku.

Hmm , aku sayang bro sayang sangat dengan arol. aku sendiri pun tak suka bila perasaan2 bodoh ni datang dalam hati aku. aku tak nak , dan aku tak pernah minta perasaan ni semua datang. So , kesimpulannya di sini aku sangat amat sedih dengan semua yang jadi sekarang ;( Sedih pedih lagi perih :'( perghhh!

No comments:

Post a Comment